Prof. Dr. İhsan Fazlıoğlu- Duyurular



İhsan Fazlıoğlu "Miras" İle İlgili İfadelere Yer Verdiği Konferansı Hakkında Bir Açıklama YaptıProf. Dr. İhsan Fazlıoğlu, İLKE İlim Kültür Eğitim Vakfı tarafından 28-30 Haziran 2019 tarihleri arasında gerçekleştirilen Kızılcahamam Buluşmaları kapsamında yapmış olduğu "Hüküm ve Tahakküm Çatalında: Çok-anlamlı Adalet Kavramı Üzerine Düşünceler" başlıklı konuşması hakkında bir açıklama yapmıştır. BAKINIZ.


İstanbul Medeniyet Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dekanı Prof. Dr. İhsan Fazlıoğlu'nun 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Aday Öğrenci Davet Videosu


İstanbul Medeniyet Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dekanı Prof. Dr. İhsan Fazlıoğlu, adayları tercihe davet ediyor...İstanbul Medeniyet Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dekanı Prof. Dr. İhsan Fazlıoğlu'nun 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Aday Öğrenci Davet Vide...
Share: 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popular Posts