İhsan Fazlıoğlu Konferansı: "Kadim Kültürle Nasıl Hemhal Olabiliriz? Klasik Bir Metin Nasıl Okunur?"

İhsan Fazlıoğlu Konferansı: "Kadim Kültürle Nasıl Hemhal Olabiliriz? Klasik Bir Metin Nasıl Okunur?"
İhsan Fazlıoğlu hocamızın D.İ.B. Haseki Dini Yüksek İhtisas Merkezi'nde vermiş olduğu "Kadim Kültürle Nasıl Hemhal Olabiliriz? Klasik Bir Metin Nasıl Okunur?" başlıklı konferansını istifadenize sunuyorum. Yararlı olması dilekleriyle...

Konferansı dinlemek için butona tıklayınız:


***"Kadim Kültürle Nasıl Hemhal Olabiliriz? Klasik Bir Metin Nasıl Okunur?" başlıklı konferansın metni bu platforma eklenecektir.



NOT:
Prof. Dr. İhsan Fazlıoğlu’nun ders, seminer, konferans ya da TV veya radyo programlarına dair elinizdeki video/audio kayıtları mnergiz@live.com  ile paylaşarak daha çok kişinin istifade etmesine katkı sağlayabilirsiniz. Paylaşımların yararlı olmasını dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popular Posts